naše práce, ktoré tvoria vaše príbehy
VIAC AKO
VIAC AKO
VIAC AKO
Kreatívna stratégia pre TÜV SÜD – STK bez stresu
Pri návrhu komunikačnej stratégie pre TÜV SÜD STK sme si dali záležať na tom, aby sme čo najviac ľuďom dali vedieť, že nemusia mať stres z technickej kontroly svojho vozidla. Naším cieľom bolo zbaviť STK zbytočnej vážnosti a priblížiť ju ľuďom formou, ktorá zaujme, pobaví a zároveň vzbudí dôveru.
Vychádzali sme z jednoduchého, ale silného posolstva: STK bez stresu. Z tohto claimu sme vybudovali silný brand, ktorý sme prezentovali vo viac ako 10 druhoch mediatypov.
Vizuály, ktoré vystupujú z davu – polepy autobusov, reklamy na košíkoch, ale aj bigboardy a megaboardy, či rádiové kampane.
Jasná a jednoduchá komunikáciu, ktorá zbúrala bariéru technických pojmov a priblížila službu bežnému človeku.
- Konzistentná identita naprieč kanálmi, od OOH, cez rádio až po neštandardné formáty.
Projekt PodCars vznikol z vášne pre štyri kolesá a chuti rozprávať príbehy.
Po viac ako 3 rokoch spolupráce s importérom EMIL FREY, ktorý na Slovensko dováža vozidlá ako Peuget, Citroen, Fiat, Opel, Jeep, Alfa Romeo a iné, tvoríme stále najpočúvanejší podcast v auto-moto segmente. Tento formát má svojich verných poslucháčov a neustále rastie.
Všetko čo potrebujete vedieť o auto-moto svete. Novinky, aktuálne témy, odpovede na otázky, vždy zaujímaví hostia. To je PodCars!
Konzistentná komunikácia priniesla a potvrdzuje hodnotu dobre nastavenej kreatívnej stratégii a správne zvoleného mediamixu.
- Organický rast aj bez platených kampaní ukázal silu komunity a silnú spätnú väzbu.
Spartan Race sú neprekonateľné podujatia, ktoré pomáhajú ľuďom stať sa NEZLOMNÝMI.
Spolupracovať so značkou Spartan Race® znamená tvoriť komunikáciu, ktorá je rovnako drsná, autentická a motivačná ako samotný Spartan. Vytvorili sme počas dlhoročnej spolupráce mnoho kreatívnych kampaní, či už v rádiu, alebo v OOH prostredí.
Mediálny nákup – stratégia, ktorá bežala s nami až do cieľa. Cielený mediálny nákup, ktorý nebol o masovom zásahu, ale vychádzali sme z dát – analýza cieľovej skupiny, ich mediálne správanie a spotrebiteľské zvyky.
- Zaujímavé on-air súťaže, v ktorých sme sa zamerali na aktívnych ľudí, ktorí hľadajú výzvy, komunity športovcov a dobrodruhov.
-
- Efektívny zásah s jasným call-to-action a prepojením na registrácie.
Schill Dental Clinic
PR komunikácia, ktorá má presný záber.
Pri práci pre klienta Schill Dental Clinic pristupujeme ku kampaniam a k PR komunikácii rovnako precízne, ako klient k starostlivosti o pacientov. Každý krok sme staviame na dátach, zákazníckych insightoch a dôslednej práci s cieľovými skupinami.
Pán doktor Alexander Schill sa pravidelne objavuje v médiách, či už ako odborník v stomatológii, alebo tiež aj ako úspešný podnikateľ a napriek tomu stále „bežný“ človek.
Značka Schill, aj vďaka dlhodobému budovaniu svojho brandu, patrí k lídrom v oblasti prémiovej zubnej starostlivosti s viditeľným nárastom povedomia o značke, ako aj počtu nových pacientov na ich 3 slovenských klinikách a tiež na klinike v Prahe.
Relevantný obsah s cieleným umiestnením prinieslo merateľné výsledky = návštevníkov do Tatier.
Oblastná organizácia cestovného ruchu Tatry si dala jasný cieľ – osloviť nové a aj existujúce zahraničné trhy a prilákať zahraničných turistov do našich hôr po celý rok, nielen počas zimnej sezóny.
Zabezpečili sme publicitu v Rumunských (nový trh) a Českých médiách (existujúci trh) s mimoriadne úspešnou odozvou.
Vytvorili sme promo články prispôsobené kultúrnemu kontextu a cestovateľským preferenciám cieľových skupín – nie ako reklamu, ale ako inšpiráciu na cestu do Tatier.
- Relevantný obsah, cielené umiestnenie, merateľný výsledok = plné Tatry a spokojný klient.
Komunikácia, ktorá sa šíri. Prirodzená synergia sociálnych sietí a PR.
Pre klienta Myrkl s unikátnym produktom kapsuly „proti opici“ sme vytvorili mix komunikácie na sociálnych sieťach a cielenej PR komunikácie, ktorý prepájal edukáciu s jemným odľahčením. Témy ako regenerácia po „prehýrenej“ noci či účinky kapsúl proti opici sme podali tak, aby zaujali, ale zároveň informovali a dôrazne upozornili na to, že najlepšie je aj tak nepiť alkohol. Ale keď už…
Na sociálnych sieťach sme vytvorili vizuálne atraktívny obsah, ktorý sa opieral o reálne insighty bežných ľudí – ich životný štýl, nočný život či potrebu rýchlej regenerácie.
- Zaujímavé PR články v lifestylových a bulvárnych médiách, ako napríklad Pluska.sk, pomohli dostať produkt k širšej cieľovke v relevantnom kontexte – zábavným, ale zároveň informatívnym spôsobom.
KLIENTI
KONTAKT
Kontakt
Sídlo spoločnosti
PACKagency s.r.o.
Seberíniho 1
821 03 Bratislava
Fakturačné údaje
IČO: 53762584
DIČ: 2121496047
IČ DPH: SK2121496047